loading...
دانلودستان
اس ام اس بخون پول بگیر!!!!!!
تبلیغات پیامکی با کلیک روی این بنر و خوندن توضیحاتش اس ام اس بخون و پول بگیر!!!!کاملا شرعی و قانونی...
لینک طلایی برای درآمد همیشگی
حسین شعبانی بازدید : 200 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

Maplesoft Maple.16.02

شما با نرم افزاری روبه رو هستید که عنوان آن Maplesoft Maple 16.02 بوده و نتیجه ی ۳۰ سال توسعه و تحقیق است.این ابزار به شما کمک می کند تا آنلایز حرفه ای از داده های خود داشته باشید.تجزیه و تحلیل، کشف، تجسم، و حل مسائل ریاضی دیگر یک رویا نیست.با بیش از ۵۰۰۰ توابع رایج و غیر رایج ،عمق و کارایی که نتیجیه مسئولیت پذیری است به وضوح دیده می شود.رابط بصری خوب این نرم افزار سبب آن شده است تا بتوان سبک های مختلف تعامل، از ابزار های ریاضی را در کنار یکدیگر داشت.
روش کرک:
محتویات پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید .چنانچه پیغام جایگزینی داده شد آن را تایید نمایید.

حسین شعبانی بازدید : 144 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

Athan (Azan) Basic.4.3

Athan (Azan) Basic 4.3 به شما امکان می دهد تا به صورت خودکار و در زمان مناسب صدای اذان را پنج بار در روز و برای هر نماز بشنوید. این نرم افزار دارای دقیق ترین اوقات شرعی، جهت قبله، تقویم هجری اسلامی و بسیاری از صداهای زیبای اذان می باشد. این برنامه یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مذهبی و با بیش از ۱۰ میلیون دریافت می باشد.

همچنین این نرم افزار دارای لیست کاملی از شهرها در تمام کشورهای جهان، خصوصا شهرهای ایران است. کافی است در تنظیمات برنامه شهر خود را انتخاب و از لیست اذان های موجود، یکی از اذان های مکه، مدینه و یا مسجد الاقصی را انتخاب نمایید تا در پنج نوبت صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشاء اذان بر روی سیستم شما پخش گردد. نرم افزار Azan Basic به شما این قابلیت را می دهد که پس از انتخاب شهر محل اقامتتان و محاسبه طول و عرض جغرافیایی شهرتان توسط برنامه بتوانید به سادگی جهت قبله را پیدا کنید. همچنین اگر شما معمولا از کامپیوتر خود دور هستید می توانید به سادگی اوقات شرعی یک ماه را پرینت گرفته و از آن استفاده نمایید. نگران اشغال شدن حافظه کامپیوترتان هنگام اجرای برنامه در پس زمینه نیز نباشید، زیرا این نرم افزار به میزان بسیار کمی از منابع سیستم شما استفاده می کند.

حسین شعبانی بازدید : 900 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

% دانلود فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه با حجم کم

نام فیلم : کلاه قرمزی و بچه ننه
کارگردان : ایرج طهماسب
ژانر: کودک و نوجوان
مدت : ۱۰۰ دقیقه
سال تولید : ۱۳۹۰

بازیگران : ایرج طهماسب – حمید جبلی
خلاصه داستان : بر اثر حادثه ای خونه آقای مجری منفجر شده است و حالا کلاه قرمزی و پسر خاله و پسر عمه زا آواره کوچه و خیابان شده اند و به سختی زندگی می کنند کلاه قرمزی که آرزو دارد خوشبخت شود ، یک روز یه بچه قنداقی گم شده را پیدا می کند ، او باید مادر بچه را پیدا کند …

 

 

حسین شعبانی بازدید : 144 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

یک بیمار روانی در حال کشتن فقرا در نیویورک می باشد . اخبار و رسانه ها به این موضوع اهمیت نمی دهند . بنابرین هنری و دوستش می خواهند به این قضیه رسیدگی کنند . این ها دو نفر از سه شخصیت داستان هستند و سومین نفر جان یستردی است که بعد از وقایعی حافظه او کاملا پاک شده است . این بازی دارای گیم پلی فوق العاده ای می باشد که ویدئوگیم با فیلم ها و کامیک مخلوط شده است .

( برای مشاهده به ادامه رجوع کنید )

حسین شعبانی بازدید : 372 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

احکام جوانان

رساله احکام جوانان (پسران) عنوان کتابیست که در این نوشته برای دانلود آماده شده است، این کتاب مطابق با فتوای آیت الله مکارم شیرازی بوده و توسط مسعود مکارم تهیه و تنظیم شده است. فرق این رساله با رساله توضیح المسائل آیت الله مکارم شیرازی در اینست که این رساله مخصوص احکام جوانان و پسران بوده و مسائل مهم عمومی و مسائلی که مخصوص مربوط این این قشر میشود درج و ذکر گردیده است. در کل این رساله به صورت خلاصه تر و کاربردی تر برای قشر جوانان و پسران است.

این کتاب شامل ۱۷۸ صفحه و ۲۰ فصل است که عنوان فصلهای آن عبارت اند از:

 - تقلید
- طهارت
- وضو
- غسـل
- تیمم
- نماز
- روزه
- خمس
- زکات
- حج
- خرید و فروش
- قرض
- عاریه و امانت داری
- احکام ازدواج
- غصب
- خوردن و آشامیدن
- نذر و قسم
- امر به معروف و نهی از منکر
- مسائل متفرقه

برای دانلود کتاب رساله احکام جوانان (پسران) به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حسین شعبانی بازدید : 101 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

Vomo یک برنامه جالب و تفریحی برای موبایلهای نوکیا میباشد، با نصب نرم افزار Vomo میتوانید صدای هایی که از طریق میکروفون گوشی ثبت میشود را به اشکال گوناگون و جالب مانند : صدای کودک، صدای غمگین، صدای مرد و وزن و … در آورده و لحظات خوشی را برای خود و اطرافیان خود فراهم کنید.

دانلود نرم افزار تغییر صدا در نوکیا

این برنامه با پسوند sisx بوده که قابل نصب روی تمامی مدلهای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و نوکیا سری ۶ ورژن ۵ میباشد. همچنان قابلیت ارسال صدای ثبت شده به دوستان تان در این نرم افزار نیز فراهم شده است.

برای دانلود رایگان Vomo  و مشاهده لیست کامل مدلهای که این برنامه پشتیبانی میکند به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این نرم افزار قابل نصب روی مدلهای نوکیا ذیل است:

N81 :: N95 :: N93 :: N92 :: N91 :: N91 8GB :: N80 :: N80 IE :: N75 :: N73 :: N71 N82 :: E70 :: E62 :: E61 :: E60 :: E50 :: 5500 :: 3250 :: N79 :: 5070 :: 5100 :: 5110 :: 5130 :: 5200 :: 5210 :: 5220

لینک طلایی برای درآمد همیشگی
درباره ما
Profile Pic
دانلود موزیک-برنامه-عکس و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به کدام یک علاقه بیشتری دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 255
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 4,476
  • بازدید کلی : 49,589
  • کدهای اختصاصی