loading...
دانلودستان
اس ام اس بخون پول بگیر!!!!!!
تبلیغات پیامکی با کلیک روی این بنر و خوندن توضیحاتش اس ام اس بخون و پول بگیر!!!!کاملا شرعی و قانونی...
لینک طلایی برای درآمد همیشگی
حسین شعبانی بازدید : 200 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

Maplesoft Maple.16.02

شما با نرم افزاری روبه رو هستید که عنوان آن Maplesoft Maple 16.02 بوده و نتیجه ی ۳۰ سال توسعه و تحقیق است.این ابزار به شما کمک می کند تا آنلایز حرفه ای از داده های خود داشته باشید.تجزیه و تحلیل، کشف، تجسم، و حل مسائل ریاضی دیگر یک رویا نیست.با بیش از ۵۰۰۰ توابع رایج و غیر رایج ،عمق و کارایی که نتیجیه مسئولیت پذیری است به وضوح دیده می شود.رابط بصری خوب این نرم افزار سبب آن شده است تا بتوان سبک های مختلف تعامل، از ابزار های ریاضی را در کنار یکدیگر داشت.
روش کرک:
محتویات پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید .چنانچه پیغام جایگزینی داده شد آن را تایید نمایید.

حسین شعبانی بازدید : 144 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

Athan (Azan) Basic.4.3

Athan (Azan) Basic 4.3 به شما امکان می دهد تا به صورت خودکار و در زمان مناسب صدای اذان را پنج بار در روز و برای هر نماز بشنوید. این نرم افزار دارای دقیق ترین اوقات شرعی، جهت قبله، تقویم هجری اسلامی و بسیاری از صداهای زیبای اذان می باشد. این برنامه یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مذهبی و با بیش از ۱۰ میلیون دریافت می باشد.

همچنین این نرم افزار دارای لیست کاملی از شهرها در تمام کشورهای جهان، خصوصا شهرهای ایران است. کافی است در تنظیمات برنامه شهر خود را انتخاب و از لیست اذان های موجود، یکی از اذان های مکه، مدینه و یا مسجد الاقصی را انتخاب نمایید تا در پنج نوبت صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشاء اذان بر روی سیستم شما پخش گردد. نرم افزار Azan Basic به شما این قابلیت را می دهد که پس از انتخاب شهر محل اقامتتان و محاسبه طول و عرض جغرافیایی شهرتان توسط برنامه بتوانید به سادگی جهت قبله را پیدا کنید. همچنین اگر شما معمولا از کامپیوتر خود دور هستید می توانید به سادگی اوقات شرعی یک ماه را پرینت گرفته و از آن استفاده نمایید. نگران اشغال شدن حافظه کامپیوترتان هنگام اجرای برنامه در پس زمینه نیز نباشید، زیرا این نرم افزار به میزان بسیار کمی از منابع سیستم شما استفاده می کند.

حسین شعبانی بازدید : 109 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

%عکس دانلود بازی مهیج ساخت امپراطوری Kingdoms & Lords  برای آندروید

در بازی Kingdoms & Lords امپراطوری خود را بسازید و ارتش خود را تعلیم دهید و دربرابر پادشاه تاریکی بجنگید. قلعه ی شما از طریق نیروهای دشمن تهدید شده است و چندین بار به شما حمله شده است ، با تعلیم نیروهای خود ارتشی بسازید و در برابر آن ها بجنگید و قلعه ی خود را امن کنید. اما وضعیت در حال بدتر شدن است چرا که پادشاه تاریکی در حال گرفتن تمامی قلمرو های قاره است و قدرت بسیار زیادی به دست آورده است.

 

 

ویژگی ها:

-استراتژیک بودن بازی: برای افزایش قدرت به همسایگان خود حمله کنید. قابلیت استخدام نیرو و آموزش آن ها برای توسعه ی ارتش خود.
-شبیه ساز قرون وسطا: گسترش زمین، کشت محصولات کشاورزی و جمع آوری حیوانات برای به دست آوردن پول و غذا.
-قابلیت مولتی پلیر
-توانایی غارت طلا ها، سلاح ها، محصولات کشاورزی دشمن پس از گرفتن قلعه ی دشمن.

 

حسین شعبانی بازدید : 184 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دانلود بازی FIFA 2013 جاوا

در این نوشته از سایت مرکز دانلود

دانلود بازی FIFA 2013 جاوا

در این نوشته از سایت   بازی محبوب FIFA 2013 که به صورت جاوا قرار دارد برای دانلود رایگان آماده شده است. بازیهای فیفا توسط شرکت EA Sport همه سال طراحی و تولید میگردد. ابعاد این بازی ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل است. بازی فیفا ۲۰۱۳ نسبت به بازی جاوا FIFA 2012 از گرافیک بالاتر برخوردار بوده و قابل نصب روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی میکنند میباشد.

برای دانلود بازی FIFA 2013 جاوا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  بازی محبوب FIFA 2013 که به صورت جاوا قرار دارد برای دانلود رایگان آماده شده است. بازیهای فیفا توسط شرکت EA Sport همه سال طراحی و تولید میگردد. ابعاد این بازی ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل است. بازی فیفا ۲۰۱۳ نسبت به بازی جاوا FIFA 2012 از گرافیک بالاتر برخوردار بوده و قابل نصب روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی میکنند میباشد.

برای دانلود بازی FIFA 2013 جاوا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حسین شعبانی بازدید : 105 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

مرورگر موزیلا فایرفاکس برای آندورید

اینبار مرکز دانلود رایگان –گلابی مرورگر محبوب و پراستفاده موزیلا فایرفاکس آندورید را برای شما عزیزان آماده نموده است.

لازم به ذکر است که این ورژن جدید نرم افزار است و تغییراتی در آن وارد شده از جمله تغییرات آن میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

از جمله تغییرات Mozilla Firefox v6.0 می توان به سرعت بیشتر اجرای اولیه برنامه، سازگاری بهتر با تبلت های اندروییدی و بهینه سازی کیفیت تصاویر اشاره کرد. برنامه با اندروید ۲ و بالاتر و همچنین HoneyComb سازگار است.

برای دانلود رایگان فایرفاکس برای آندورید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

حسین شعبانی بازدید : 119 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

دانلود UC Browser برای موبایل (نوکیا) – اغلبا مرورگرهای که به صورت پیشفرض در تلفن های موبایل قرار دارد مانند مرورگرهای که به صورت پیشفرض در ویندوز قرار دارد ضعیف و کم سرعت هستند. بدین منظور مرورگری را آماده نموده ایم که به راحتی روی دستگاه های موبایل نوکیا نصب و اجراء است، و توسط آن میتوانید از وبگردی در موبایل لذت بیشتری ببیرد.

دانلود مرورگر نوکیا

UC Browser نام شناخته شده و معروف یک مرورگر کامل و زیبا برای موبایل است، در این نوشته از سایت مرکز دانلود – P30AF نسخه ای نوکیا مرورگر UC Browser 8 که با پسوند SIS قرار دارد را برای دانلود رایگان آماده نموده ایم. UC Browser از امکانات فراوانی مانند : باز کردن سایتهای با سرعت بالا، پشتیبانی از زبانه (Tab)، قابلیت نمایش سایت به صورت تمام صفحه، دانلود منیجر اختصاصی، ذخیره سازی سایتها، پشتیبانی از فیدهای RSS و Atom، دارا بودن پوسته های مختلف و متنوع، کلید های میانبر، نصب آسان و … میباشد. این مرورگر بر روی گوشی های نوکیا سری ۶۰ نسخه ۳ که در پایان لیست آن را قرار داده ایم به آسانی قابل نصب و اجراء میباشد.

برای دانلود UC Browser به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدلهای نوکیا که UC Browser از آن پشتیبانی میکند:

N81| N95 | N93 | N92 | N91 | N91 8GB | N80 | N80 IE | N75 | N73 | N71 N82| E70 | E62 | E61 | E60 | E50 | 5500 | 3250 |N79

حسین شعبانی بازدید : 105 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پزشک همراه : که برای گوشی های با سیستم عامل جاوا , سیستم عامل مک آیفون , سیستم عامل آندروید برای دانلود قرار گرفته شده است و در خود مواردی را جا داده است که بسیار مفید و آموزنده است و بدون شک کتابی به زبان فارسی با این جامعی برای موبایل تا به حال ارائه نشده است.

( برای مشاهده به ادامه رجوع کنید )

موضوعات کتاب پزشک همراه:
پزشکی:
-         تعریف پزشکی
-         تاریخچه پزشکی
-         شاخه های پزشکی
-         بیوگرافی مشاهیر پزشکی
-         دانشگاه های علوم پزشکی ایران
کمک های اولیه:
-         تاریخچه کمک های اولیه
-         بیماری های شایع
-         بیماری های مناطق آسب
-         درمانهای خانگی
-         آموزش کمک های اولیه
(سوختگی، مسمومیت، زخم ها و خونریزیها ، خفگی و غرق شدگی ، صدمات استخوانی و عضلانی ، سرما زدگی و گرما زدگی ، شوک و غش و صرع و …)
و در آخر لیست بیش از ۴۰۰ بیماری به ترتیب حروف الفبا که در آنها:
(شرح بیماری ، علایم شایع ، علل، عوامل افزایش دهنده خطر، پیشگیری، درمان، داروها، رژیم غذایی و…) مورد بررسی قرار گرفته است.
حسین شعبانی بازدید : 111 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

دانلود پس زمینه transparent که قابل اجرا بروی گوشی های سیمبیان۳,آنا,بل و همچنین سمبیان سری۶۰ v5 می باشد این والپیپرها نمونه هایی از ماشین های زیبا را نشان می دهد وبه صورت تمام صفحه بروی گوشی شما قرار می گیرد این مجموعه والپیپر شامل دو تم شفاف نیز می باشد با نصب این والپیپر گوشی خود را زیبا واز آن لذت ببرید

 

( برای مشاهده به ادامه رجوع کنید )

 

حسین شعبانی بازدید : 144 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

یک بیمار روانی در حال کشتن فقرا در نیویورک می باشد . اخبار و رسانه ها به این موضوع اهمیت نمی دهند . بنابرین هنری و دوستش می خواهند به این قضیه رسیدگی کنند . این ها دو نفر از سه شخصیت داستان هستند و سومین نفر جان یستردی است که بعد از وقایعی حافظه او کاملا پاک شده است . این بازی دارای گیم پلی فوق العاده ای می باشد که ویدئوگیم با فیلم ها و کامیک مخلوط شده است .

( برای مشاهده به ادامه رجوع کنید )

حسین شعبانی بازدید : 115 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

اعتماد به نفس یا خودباوری یکی از کلیدهای برای زندگی بهتر ما میباشد، با اعتماد به نفس میتواینم در یادگیری، تصمیم گیری و ارزیابی واقعیت بینانه از توانایی های خود، تا با آگاهی و شناخت کامل از آنها، در جهت درست و بالا حرکت نموده، زندگی بهتری داشته و پیشرفت کنیم.

پرورش اعتماد به نفس یا خود باوری

کتاب آموزشی اعتماد به نفس که برای دانلود آماده شده است، ” ۱۳۵ نکته برای اعتماد به نفس” نام دارد که توسط سوزان جفرز نوشته شده و به کوشش سپیده خلیلی به زبان فارسی ترجمه شده است.

برای دانلود کتاب آموزشی اعتماد به نفس و مطالعه سرفصلهای آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برخی از سرفصلهایی که در این کتاب مورد آموزش و بحث قرار میگیرد:

- همیشه مسیر را به بالا انتخاب کنید
- آگاهی شروع خوبی است
- بهترین را تایید کنید
- بگذارید هرچه پیش آید، بیاید
- به زندگی بگویید بله
- تصمیم هایی بگیرید که باخت نداشته باشد
- قدرت خود را دوباره به دست آورد
- با اطمینان صحبت کنید
- محدودیت های خود را کاهش دهید
- شما تنها نیستید
- رو به رو شدن با ترس
- وقتی آنها نمیخواهند که شما رشد کنید
- به هم خوردن آرامش را امتحان کنید
- جمعی از دوستان نترس دور خود جمع کنید
- در زندگی خود تعادل ایجاد کنید
- تور نجات شما
- اضافی های واجب
- استفاده از دریچه زندگی
- به منظور قدرانی چشم های تان را باز کنید
- هدیه بدهید
- قم به قدم

حسین شعبانی بازدید : 372 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

احکام جوانان

رساله احکام جوانان (پسران) عنوان کتابیست که در این نوشته برای دانلود آماده شده است، این کتاب مطابق با فتوای آیت الله مکارم شیرازی بوده و توسط مسعود مکارم تهیه و تنظیم شده است. فرق این رساله با رساله توضیح المسائل آیت الله مکارم شیرازی در اینست که این رساله مخصوص احکام جوانان و پسران بوده و مسائل مهم عمومی و مسائلی که مخصوص مربوط این این قشر میشود درج و ذکر گردیده است. در کل این رساله به صورت خلاصه تر و کاربردی تر برای قشر جوانان و پسران است.

این کتاب شامل ۱۷۸ صفحه و ۲۰ فصل است که عنوان فصلهای آن عبارت اند از:

 - تقلید
- طهارت
- وضو
- غسـل
- تیمم
- نماز
- روزه
- خمس
- زکات
- حج
- خرید و فروش
- قرض
- عاریه و امانت داری
- احکام ازدواج
- غصب
- خوردن و آشامیدن
- نذر و قسم
- امر به معروف و نهی از منکر
- مسائل متفرقه

برای دانلود کتاب رساله احکام جوانان (پسران) به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حسین شعبانی بازدید : 101 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

Vomo یک برنامه جالب و تفریحی برای موبایلهای نوکیا میباشد، با نصب نرم افزار Vomo میتوانید صدای هایی که از طریق میکروفون گوشی ثبت میشود را به اشکال گوناگون و جالب مانند : صدای کودک، صدای غمگین، صدای مرد و وزن و … در آورده و لحظات خوشی را برای خود و اطرافیان خود فراهم کنید.

دانلود نرم افزار تغییر صدا در نوکیا

این برنامه با پسوند sisx بوده که قابل نصب روی تمامی مدلهای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ و نوکیا سری ۶ ورژن ۵ میباشد. همچنان قابلیت ارسال صدای ثبت شده به دوستان تان در این نرم افزار نیز فراهم شده است.

برای دانلود رایگان Vomo  و مشاهده لیست کامل مدلهای که این برنامه پشتیبانی میکند به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این نرم افزار قابل نصب روی مدلهای نوکیا ذیل است:

N81 :: N95 :: N93 :: N92 :: N91 :: N91 8GB :: N80 :: N80 IE :: N75 :: N73 :: N71 N82 :: E70 :: E62 :: E61 :: E60 :: E50 :: 5500 :: 3250 :: N79 :: 5070 :: 5100 :: 5110 :: 5130 :: 5200 :: 5210 :: 5220

حسین شعبانی بازدید : 120 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

Lair Defense

Lair Defense نام بازی پرطرفداریست که نسخه نهایی آنرا یعنی نسخه Lair Defense v1.0.3 را برای کاربران مرکز دانلود رایگان – P30AF آماده نمودیم.

این بازی فکری و جالب قابل نصب بر اندروید ۱٫۶ و بالاتر بوده که در ادامه مطلب میتوانید از مرکز دانلود رایگان –  گلابی دانلود کنید.

حسین شعبانی بازدید : 170 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

برنامه FasterDownloads

همانطور که برای سریع تر دانلود کردن فایلها در ویندوز دانلودر های مختلفی مانند IDM , Orbit و … موجود است برای آندورید هم Downloader ها قوی و پیشرفته ای داریم، از آنجمله در این پست برنامه قدرتمند Faster Downloads 1.6 را برای دانلود تهیه نمودیم.

همانطور که از نام این برنامه معلوم است Faster Downloads 1.6 یک برنامه دانلودر قوی جهت سریع دانلود کردن فایلها از اینترنت برای آندورید است.

حسین شعبانی بازدید : 192 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

همانطور که میدانید آندروید، یکی از سیستم عاملهای محبوب گوشی های موبایل میباشد. و همچنان مایکروسافت آفیس هم یکی از نرم افزار محبوب، قدرتمند و پرکاربر ساخت و ویرایش اسناد، انجام محاسبات، ساخت سلاید شو ها و پایگاه های داده و … میباشد. ولی متاسفانه به صورت پیشفرض امکان اجراء فایلهای Microsoft Office در سیستم عامل آندروید وجود ندارد، با معرفی این برنامه که از مرکز دانلود – P30AF برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم خواهید توانست تا فایلهای و اسناد آفیس خود را در آندروید خود باز کنید.

دانلود Kingsoft Office

Kingsoft Office نام یکی از برنامه های رایگان و قدرتمند آندروید بوده که به شما امکان اجراء، ویرایش، ساخت و مدیریت تمامی فایلهای مایکروسافت آفیس را میدهد. این نرم افزار به راحتی میتواند پسوندهای Doc، Docx، Xls، Xlsx، Ppt، Pptx را که شامل Word، Excel Powerpoint میشود را پشتیبانی کند. پشتیبانی نرم افزار Kingsoft Office تنها به آفیس ۲۰۰۳ وابسته نبوده بلکه همانطور که از پشتیبانی پسوندهای آن پیداست از سایر نسخه های آفیس مانند نسخه ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰-۲۰۱۲ نیز پشتیبانی میکند.

همچان شما با این نرم افزار رایگان به راحتی میتوانید سایر متنها را از مکان های دیگر مانند سایر نرم افزارها، اس ام اس ها و … کپی نموده و به شکل یک فایل جدید آفیس ذخیره سازید. از جمله امکانات برنامه Kingsoft Office میتوان به قدرت و سرعت فراوان، محیط زیبا و کاربر پسند، حجم مناسب و رایگان بودن آن اشاره کرد.

برای دانلود Kingsoft Office به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حسین شعبانی بازدید : 195 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)
لینک طلایی برای درآمد همیشگی
درباره ما
Profile Pic
دانلود موزیک-برنامه-عکس و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به کدام یک علاقه بیشتری دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 4,459
  • بازدید کلی : 49,572
  • کدهای اختصاصی